close

Custome Service French & Dutch

Customer service
Utrecht
French

Als klantenservicemedewerker bij onze opdrachtgever speel je een belangrijke rol in het leveren van uitstekende service aan klanten in de Benelux. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van bestellingen, het beantwoorden van klantvragen en het coördineren van leveringen. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn!

Wat je gaat doen:

  • Orderbeheer: zorgdragen voor een nauwkeurige verwerking van bestellingen en retouren, en het beheren van spoedzendingen en nabestellingen;
  • Klantcontact: professioneel beantwoorden van telefoontjes en het verstrekken van informatie aan patiënten en zorgverleners;
  • Relatiebeheer: opbouwen en onderhouden van sterke relaties met zowel interne als externe klanten;
  • Logistieke coördinatie: zorgen voor een tijdige levering van producten, inclusief het regelen van vakantieleveringen;
  • Verbetering: actief bijdragen aan continue verbeteringsprocessen binnen de klantenservice afdeling

Requirements:

What do we offer you

  • Salaris tussen €2750 en €3350 per uur;
  • Direct contract met het  bedrijf , contract met uitzicht op vast dienstverband;
  • Fulltime functie van 40 uur per week;
  • 100% vergoeding van reiskosten;
  • Direct beginnen met pensioenopbouw;
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
  • Toegang tot E-learnings via SkillsTown.

 

Who are you?

Wij zoeken een klantgerichte en meertalige topper.

  • Ervaring in klantenservice gewenst;
  • Spreekt Nederlands, Engels en Frans op business niveau;
  • Communicatief vaardig;
  • Servicegerichte instelling;
  • Flexibel, enthousiast en creatief ingesteld;
  • Analytisch sterk met oog voor kwaliteit.

Salary Benefits:

Salaris tussen €2750 en €3350;

Work Experience:

1-2 Years

Work Hours:

40 hours per week

About the company:

Bij de opdrachtgever zetten ze al meer dan 90 jaar in voor het welzijn van patiënten wereldwijd. Hun toewijding aan innovatie in de gezondheidszorg heeft geleid tot levensreddende producten en diensten die in meer dan 100 landen beschikbaar zijn.

Application Procedure:

How does the application process work at Unique?

  1. You applied for a vacancy.
  2. We view your motivation and CV and determine whether you are suitable for the position.
  3. If so, we will call you for a telephone interview.
  4. After this we invite you for an interview at our location.
  5. For some assignments you also make an online assessment. We will indicate this.
  6. If we have seen and spoken to each other, you will start a conversation with the company.
  7. We will let you know if you have the job and when you can start.
     

 

We read all the applications that we receive carefully. But due to the large number of applications that we receive on a daily basis we can only respond to the applications that match our client’s requirements. If you have not received a response from us within 5 working days, you have unfortunately not been selected for this position.

Please note that candidates must imperatively have relevant European working entitlements and be based in The Netherlands.

 

 

If you would like your CV to be registered in our database, please sign up on our website on www.unique.nl

In the meantime, you can of course already look for more suitable jobs on our website!